Yardım Telefon +90 212 599 65 35 / 67 / 68
Yazı boyutu A A A   |    English CareShop English / International

Sepet Alışveriş sepetiniz henüz boş.

Sık Sorulan Sorular (SSS)

CareShop’dan yaptığınız alışveriş ve verdiğiniz siparişlerin teslimat süreci, verilen siparişlerin takibi, kargo ücreti ve diğer sipariş bilgileri bu sayfada yer almaktadır.

Kargo ücreti ne kadar?

Kargolarımız Türkiye'nin her iline YURTİÇİ Kargo ile gönderilmektedir, 50 TL. ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedeli yoktur.

Siparişim ne zaman gönderilecek?

Siparişinizi verdiğiniz ve sipariş onayını aldığınız anda size bir e-posta gönderilir ve sipariş kaydınız bize ulaşır. CareShop sevkiyat birimine sipariş kaydınız ulaştığı andan itibaren taahhüt edilen süre içerisinde ürünleriniz hazırlanır ve kargo firmasına teslim edilir. Saat 16'ya kadar verilen siparişler iş günlerinde aynı gün içerisinde kargoya teslim edilir. Careshop.com.tr'de yer alan tüm ürünler* aynı gün içinde stoktan doğrudan sevk edilmektedir. Kargo firmalarında yaşanabilecek gecikme ve sorunlardan dolayı CareShop firması sorumlu tutulamaz. Pazar günleri sevkiyat yapılmamaktadır.

* (Siparişle isme özel üretilen ürünler, mobilya kategorisi ve belirtilen diğer ürünler hariç)

Siparişim ne zaman ve ne şekilde teslim edilecek?

Teslimat süresi, siparişinizin kargoya verilmesinden itibaren İstanbul için ortalama 1 iş günü, diğer bölgeler için ise ortalama 1-3 iş günüdür. Siparişiniz belirttiğiniz teslimat adresinde size veya sizin belirttiğiniz kişiye teslim edilir. Siparişlerinizin teslimatı YURTİÇİ Kargo Kargo tarafından yapılmaktadır. Siparişinizin takibini 'Bana Özel' sayfasındaki 'Sipariş Takibi' bölümünde yapabilirsiniz.

Siparişim ne zaman adresime teslim edilecek?

Amacımız mümkün olan en kısa sürede siparişlerinizin size ulaşmasını sağlamaktır. Gün içinde saat 16.00'a kadar verilen siparişler iş günlerinde aynı gün kargo firmasına teslim edilmektedir. Size teslimatı bulunduğunuz ilin uzaklığına göre değişmekte olup, siparişinizin durumunu 'Sipariş Takibi' kısmından takip edebilirsiniz.

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişinizin durumunu 'Bana Özel' sayfanızda yer alan "Sipariş Takibi" sayfasında görebilirsiniz.

"Siparişiniz Hazırlanıyor" ifadesi siparişinizin tarafımıza ulaştığını ve hazırlanma aşamasında olduğunu belirtir.

"Ödeme Bekleniyor" ifadesi havalenizin henüz tarafımıza ulaşmadığını belirtir.

"Ödeme Hatırlatıldı" ifadesi havale ile yapılan ödemelerde 5 gün içersinde ödemenin gelmediğini ve email adresinize bununla ilgili uyarı mesajı gönderildiğini bildirir.

"Sipariş İptali Uyarısı" ifadesi havale ile yapılan ödemelerde 7 gün içersinde ödemenin gelmediğini ve siparişinizin iptal edileceğini, email adresinize bunun ile ilgili uyarının gönderildiğini bildirir.

"Kargoya Verildi" ifadesi siparişinizin firmamızdan ilgili kargo firmasına verildiğini ifade eder.

Teslimat adresinde bulunamazsam ne olacak?

YURTİÇİ Kargo Kargo teslimat sırasında adreste bulunmamanız durumunda bir "Ziyaret Notu" bırakacaktır. Bu durumda siparişinizi 3 gün içinde bulunduğu kargo şubesinden sizin teslim almanız gerekmektedir.

Hediye göndermek istiyorum. Fatura adresini ayrı, teslimat adresini ayrı verebilir miyim?

CareShop 'da verilen tüm siparişler, yasaların gerektirdiği şekilde irsaliye ve fatura eşliğinde teslim etmektedir. Gönderilen hediye paketlerinde irsaliyede fiyat belirtilmeden ürününüz alıcıya teslim edilmekte fatura ise bilahare fatura adresinize postalanmaktadır. Hediye aldığınız ürünlerde alışveriş aşamasında 'Fatura ve Teslimat adresi farklı' seçeneğini işaretlemeniz durumunda fatura adresini ayrı, teslimat adresini ayrı olarak belirtebilirsiniz.

Ürünü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Kargo görevlisi ürünü size veya belirttiğiniz kişiye teslim ederken kimlik belgesi veya ehliyet isteyecektir. Bu sebeple sizin veya teslim alacak kişinin yanında kimlik belgesi veya ehliyetinin bulunması gerekmektedir. Ürünü teslim aldığınız paketi kargo görevlisinin yanında açıp, siparişinizi kontrol ediniz. Her hangi bir yanlışlık veya eksiklik gördüğünüz takdirde derhal bizimle irtibata geçiniz ve kargo teslim tutanağı doldurarak paketi kabul etmeyiniz.

Ürün kargodan eksik çıkarsa ne yapmalıyım?

Teslim aldığınız ürünler kargodan eksik çıkarsa 'Bize Ulaşın' sayfasında sipariş numaranızı belirterek durumu anlatan bir e-posta gönderebilirsiniz. Size en yakın kısa sürede bu konuda cevap verilecektir. Dilerseniz +90 (212) 599 65 35 no'lu telefondan müşteri hizmetleri yetkilimizle görüşebilirsiniz.

İstanbul Adalar'a sevkiyat hakkında

İstanbul Adalar ilçesine yapılan gönderimler YURTİÇİ Kargo tarafından ulaştırılmaktadır. YURTİÇİ Kargo, gönderileri Pazartesi ve Perşembe günleri adalara (Büyükada, Heybeliada, Burgazada ve Kınalıada) ulaştırmaktadır. Sedef Adasına YURTİÇİ Kargo gönderimi yapılmamaktadır. *

İstanbul'da bazı ilçelere YURTİÇİ Kargo ulaşımı haftanın belli günlerinde yapılmaktadır. Ağva, Durusu ve Şile ilçelerine Pazartesi ve Perşembe günleri kargo teslimi yapılmaktadır. Ömerli'ye Pazar hariç her gün teslimat yapılmaktadır. *

Teslimatla ilgili önemli bilgiler

Gönderilen koli/paketinizde herhangi bir hasar, eziklik, ıslaklık gibi normal olmayan bir durum varsa; lütfen gönderiyi teslim almayın. Kargo bize geri dönecek ve gerekli işlem yapılacaktır.

Kargonuzu teslim aldıktan sonra, kargo yetkilisiyle birlikte açıp kontrol edebilirsiniz. Siparişinizdeki bazı ürünlerin eksik ve/veya hasarlı olduğunu görürseniz; kargo yetkilisinden tutanak hazırlamasını talep ediniz.

Kargo yetkilisinin tanıklığında, ilk teslim anında hazırlanan tutanaklar eksik ve hasarın sorumlusunun ortaya çıkarılmasında çok önemlidir. Kargoyu teslim aldıktan saatler sonra yapılan eksik ve/veya hasar bildirimleri tutanak olmadığı için ya da ilk teslim anında hazırlanmadığı için incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.

Kargo teslimatında sorun yaşarsanız lütfen en kısa zamanda bize haber veriniz.

Siparişinizdeki ürün/ürünleri herhangi bir nedenle iade edebilmeniz için; ürünün orijinal ambalajında muhafaza edilmesi, tüm aksesuar ve ambalaj malzemeleriyle eksiksiz bir şekilde, fiziksel hasar görmeden geri verilmesi gerektiğini unutmayın.

İade işlemlerinde, faturanın tüm nüshalarının (2 kopya) ürünle birlikte gönderilmesi gerekir.